Post Wt maja 23, 2017 9:42 am

Jak rozróżnić rodzaje budowy sylwetki mężczyzny?

Typ mezomorficzny. Urodzony kulturysta. Można stwierdzić, że mezomorficy są kulturystami z natury. Budowanie mięśni nie jest gwoli nich żadnym problemem, choć i wymaga wysiłku, sił i sił. Też jak endo- i ektomorficy, mezomorficy mogą odnieść wiele zalet z dobrego sporcie i diety. Oto kilka porad. Lepsze mięśnie, a także części i symetrię budowy produkujemy poprzez odpowiednią kombinację ćwiczeń siłowych, gdy na dowód: przysiady, wiosłowanie i wyciskanie Mezomorficy dobrze znoszą długie sesje treningowe i słabsze odpoczynki między zestawami zadań (nie wysoce niż 45-60 sekund). Wystarcza im w zupełności 6-10 zestawów i 6-12 powtórzeń. Optymalna częstotliwość zadań to cztery dni w tygodniu : dwa dni ćwiczeń, sam dzień odpoczynku. Na ogół do sieci mięśni wystarcza zwykła, zrównoważona dieta. Nie istnieje potrzeba obciążania organizmu ogromnymi częściami białka czy węglowodanów. Jemy z mózgiem i utrzymujemy ilość tkanki tłuszczowej na odpowiednim poziomie.
Reklama: szybki przyrost masy mięśniowej
Ruch na poprawę siły, każda grupa mięśniowa trenowana raz w tygodniu. Ruch na zdrowych kłopotach z młodą liczbą powtórzeń w kolekcjach (8-1).Przerwy pomiędzy seriami wydłużamy do 3-5 minut. Na wielkie grupy wykonujemy 8-10 serii, na drobne 6-8 serii.Trening oparty na zwykłych ćwiczeniach z użyciem wolnych ciężarów. Czas trwania: 4-8 tygodni (nie dłużej) Rzeczywiście jest zatem dopiero bardzo powszechny zapis, i od tych reguł są odstępstwa, gdyż każdy organizm reaguje inaczej na ostatnie same bodźce. A rzeczywiście w rzeczywistości, każdy powinien wypracować sobie swój program - dobry do własnych predyspozycji organizmu, a zapis wszystek powinien służyć, jako platforma do dalszych prób zadania tego pomysłu.